перекладач

четверг, 11 октября 2012 г.

Як подолати агресію 

Як відповісти агресіїАгресія - це не емоція сама по собі. Це наслідок іншої емоції - так званої фрустрації (роздратування), яка є базовою. Людина відчуває роздратування, коли щось не працює, виглядає або йде не так, як йому хотілося б. Ще навіть не усвідомлюючи причини свого роздратування, людина вже готовий до атаки. Напасти, накинутися з докорами, обрушитися з обвинуваченнями, вилити злість - ось що робить агресор в стані фрустрації. При цьому його не хвилює, на кого спрямована його агресія, це може бути зовсім стороння людина або, навпаки, близький, але підвернувся під гарячу руку. Що робити? Як відповісти агресії?

Інструкція

  1. Витримайте невелику паузу після агресивного нападу. Просто присутніми поруч з агресором і тримаєте ситуацію під контролем. Буває достатньо кількох секунд, щоб адекватно оцінити те, що трапилося і обдумати гідну відповідь, а також своє подальше поводження. стало набагато менше.
  2. Не відповідайте агресією на агресію, на образу образою. І справа навіть не в тому, що негоже опускатися до рівня агресора, просто ви ризикуєте не вийти з цієї словесної суперечки переможцем, тому що, швидше за все, у вашого нестриманого опонента досвід нападника набагато багатше вашого.
  3. Спробуйте погоджуватися з агресором у всьому, у чому він вас звинувачує. Більш того, всі його випади приймайте як добрі поради. Кивайте, підтакує. Зазвичай це бентежить хама, і він зменшує оберти. Використовуйте важливий тон. Нападник скоро помітить, що ви не подібні до нього, не кричіть у відповідь і не бризкаючи слиною, його запал швидко пройде.
  4. Придивіться - а не енергетичний вампір чи перед вами? Цим тільки дай довести людину до сказу, відповідних криків, сліз і ридань. Вони, власне, цього і чекають. Це для них - перемога. Адже при роздратуванні, плачі і зойках ваші енергетичні канали відкриваються, і тоді агресор спокійно викачує по них з вас цілющу енергію. Ви, зрештою, знемагаєте від сліз і несправедливості, спрямованої на вас, а вампір в цей час вже безтурботний і насолоджується життям. Висновок: не дозволяйте доводити себе до істерик і роздратування.
  5. Не питайте у агресора в обуренні: «За яким правом ти кричиш на мене? Та як ти смієш?! »Не чекайте, що він почує ваші відозви, ні, він весь у своїх емоціях. Дістати його звідти подібними зверненнями неможливо. Поставте запитання по-іншому: «Чим ти засмучений? Щось не так? Давай-но розберемося разом ». Сфокусуйте свою увагу не на поведінці нападника, а на його стані фрустрації, тобто на причини його роздратування.
  6. Не бійтеся агресора. Як правило, він тільки на вигляд страшний. Згадайте поведінка собак. Та, яка голосно і злобно гавкає, ніколи не вкусить. А якщо і вкусить, то тільки в тому випадку, якщо відчуває або бачить ваш страх і беззахисність. Люди, по суті, ті ж тварини, особливо в стані агресії. Проганяйте з вашого обличчя вираз покори та страху, не трусіть, не тремтіть, продемонструйте спокій і навіть нудьгу. Нападник швидко знітиться. Ну, або направить свою агресію в інше русло (кине тарілку, порве газету, пнеться двері - розрядиться) і незабаром вщухне.
  7. Підіть з місця конфлікту. Покиньте агресора. Чи не картинно, не театрально, не ляскаючи дверима, а просто, по-англійськи, тобто мовчки і не будуючи з себе ображену доброчесність. Зазвичай агресори відхідливі. Ваші подальші дії залежать від вашого рішення - зробити вигляд, що нічого не сталося (тоді чекайте повторення подібних ексцесів), або запропонувати сісти рядком та поговорити ладком, тобто спокійно обговорити проблему.

Комментариев нет:

Отправить комментарий